Re: czy ktos wie...laser

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 14:31:56 MET DST

> Wielkie dzieki. Jesli chodzi o DVD to znalazlem - ultrafiolet i niebieski.
> Pozdrowienia.

Co!??!?!?!? Ty gościu jesteś chyba z przyszłości! Na razie nie wynaleziono
półprzewodnikowych laserów pracujących w wysokich temperaturach (znaczy się
wyższych niż temp. ciekłego azotu)! Prace trawają ale jak na razie bez
skutku.. Gdyby były takie lasery to na zwykłym krążku możnaby zapisywać
dziesiątki GB danych bez kombinowania z wieloma warstwami itd....

pozdro
Shaman

PS. Można wiedzieć gdzie wyczytałeś takie rewelacje?