*** Jak zrobić kabel LPT1 - LPT1 ***

Autor: MAriusz H.z Gliwic\(PL\) (mm99_at_silesianet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 12:33:46 MET DST

Chcę połączyć noteboka z komputerkiem (muszę zgrać z jego dysku pliki) i
potrzebuję kabelek.
Szukałem u siebie w mieście i nie znalazłem odpowiedniego.

Najszybszy transfer uzyskam przez port LPT1 ... i mam pytania :

Jak należy zrobić ten kabelek ... ?
Czy lutować go jeden do jednego, czy jakoś przeplatać (jeśli przeplatać - to
jak?)
ilu żyłowy ma być kabel ?

Dostałem od kolegi dwa programiki :
Interlnk i Intersvr.
Głównie będę pracował w DOSie (i/lub Nortonie C.)
Czy są to odpowiednie programy, czy istnieją lepsze (jeśli tak, to gdzie
mogę je ściągnąć).
[Potrzebuję programik prosty w obsłudze i konfiguracji]

Z góry za ODP. DZIĘKUJĘ

Z pozdrowieniami MAriusz H z Gliwic
Jestem MODEMOWCEM więc PROSZĘ o wysyłanie kopii wiadomości
na priv mm99_at_silesianet.pl i/lub mm9955_at_kki.net.pl