Re: Ktora kupic: CUSL2, czy CUBX?

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 09:11:36 MET DST

>(...)
>
>Właśnie ciągnę manuala do CUSL2. Jakby się coś wyjaśniło rano (tzn.
> wczesnym popołudniem dla normalnych ludzi ;-))) to napiszę...
>
> ====
> Grzegorz Mazur
> [Grzegorz.Mazur_at_gmx.net]
> http://www.faq.capital.pl/

    Dzieki serdecznie. Calkowicie podzielam Twoje zdanie. Moge poczkekac
1.5 miesiaca i tak zrobie. Zobacze przez ten czas jak wyszla Asusowi CUSL2.
Zajrze po tym czasie w opinie osob ktore je kupily. Jezeli bedzie O.K. to
ja kupie.
     Nie wiedzialem ze stary Celeron moze byc niekompatybilny z FCPGA. Do
tej pory wszedzie gdzie czytalem na ten temat to plyta miala wykrywac ktory
to procesor i odpowiednio automatycznie miala ustawic napiecia. Jednak
pewnie masz racje ze Asus bedzie dzialal a Abit nie. Mozna sie domyslec
skoro Asus w specyfikacji ma Celeron od 333MHz to przeciez nie ma takich
Celeronow pod FCPGA. Abit przyjmuje Celerony od 566MHz i pewnie z takim
zegarem mozna znalezc Celerony II.
    Mam inne pytanie ktore mnie zastanawia. Dlaczego i820 i i840 sa robione
na plytach pod procesory tylko na slot1? Myslalem ze Intel przechodzi z
slot1 na FCPGA. Przeciez nie ma plyt z tymi chipsetami pod FCPGA.
    Dzisiaj znalazlem dwie nowe plyty na stronie Asusa
Pozdrawiam
Pawel