Re: Czy jest jakis monitor ladowania do W98SE?

Autor: DyzioS (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 09:03:51 MET DST

> Ostatnio zaczely mi sie bardzo wolno ladowac Windowsy 98 SE. Czy
> istnieje jakis monitor, ktorym moglbym zdiagnozowac co tak wydluza
> czas ladowania?
>
> W bootlog.txt praktycznie nic nie mozna zobaczyc...

w takim razie spójrz jeszcze raz do bootlog.txt - tam powinne byc takie
cyfry obok tekstowej informacji np." 0234fe43 LoadSucess::VXLOADER " - te
cyfry to liczba (chyba) milisekund od momentu startu systemu. Aby znalezc
które elementy sprawiaja problem wystarczy znalezc taka linie gdzie róznica
wartosci tych cyfr pomiedzy jednym wpisem a drugim jest wyraznie wieksza od
innych wpisów. - to bedzie wlasnie sprawiajacy problemy modul przy starcie
systemu. Jesli mimo to nie bardzo wiesz co jest grane to lepiej na czystym
komputerze przeinstalowac system.
Aha czestym powodem powolnego startu systemu jest siec,karta sieciowa i
protokól TCP/IP. Spróbuj odpalic wtedy komputer przy aktywnej sieci
komputerowej.