Philips CDD3610

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 09:38:20 MET DST

Witam

Mam nagryware Philipsa CDD3610. Do zeszłego tygodnia nagrywała OK.
Teraz tylko czyta (wszystko poprawnie). Jeœli chodzi o nagrywanie to
jest tak:
- jak przestała nagrywać to wyczyœciłem soczewke i kilka tygodni
pochodziło i przestała nagrywać
- więc jeszcze raz wyczyœciłem ale w trakcie zpisu gdzieœ przy
kończeniu płyty padała
- jeszcze raz wyczyœciłem ale soczewka był czysta. Zmniejszyłem zapis
na x1 i zapisywała do zeszłego tygodnia. Teraz nawet na jednokrotnej
predkoœci zawiesza sie gdzies w polowie płyty ale nadal odczytuje
poprawnie wszystkie plyty.

Czy moze to byc zuzyty laser ?
Czy można laser lub nagrywarke jakoœ podkręcić (poruszać
potencjometrami) aby coœ z niej wykrzesać. W zwykłych odtwarzaczach CD
czasami to pomagało. Jestem całkowicie przekonany do tego że wina leży
po stronie nagrywarki.