Re: Botowalne CD

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 09:21:27 MET DST

Adramelech wrote:

> Witam
>
> Czy da się jakoś wyłączyć w w98se samoczynne uruchamianie bootowalnych płyt?
> Miałem wcześniej pierwszego w98 i tego problemu nie miałem.
>
> Jak to wyłączyć?

Jeżeli chodzi o bootowanie kompa z CD to w Biosie, natomiast jeśli o
autorun płyty to prawą myszą na mój komputer -> właściwości -> menadżer
urządzeń -> CDrom -> właściwości -> ustawienia -> automatyczne
powiadamianie przy wkładaniu.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl