Re: Ktora kupic: CUSL2, czy CUBX?

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 07:13:00 MET DST

> komputerze

> ROTFL! A jak cię ktoś zapyta o samochód osobowy to mu polecisz
motorówkę???

> Przecież CUBX i CUSL2 to płyty pod P-II/III i Celki...
>
> IMHO to CUSL2 będzie lepsza - ma pełny support FSB 133MHz, da się i wyżej.
> Na CUBX będą problemy z AGP przy magistrali wyższej niż ok. 120MHz i nie
> wszystkie karty pójdą... Ale to i tak zależy, co masz zamiar robić - jakie
> procki i ile RAMu (iBX potrafi 1GB, i815 tylko 512MB...)

    Masz racje, pewnie nie wykorzystam 512MB, przynajmniej nie wiecej. Co
do AGP to mam Voodoo 3 obecnie i chcialbym kupic Voodoo 5500 w przyszlosci,
ale to na pewno nie w ciagu roku wiec jeszcze moge zmienic zdanie.
Natomiast przejscie na Athlony odpada, poniewaz mam celerona 400, a nie stac
mnie zeby obydwie rzeczy na raz wymienic. W nastepnej kolejnosci wymienie
procesor na jakis EB, dlatego i815 mi bardo odpowiada. Jedyny argument
przeciwko, to takie rzeczy jak testy np. na tomshardware ktore twierdza ze
BX 133 jest wciaz szybszy od i815. Ciekawy jestem jakby wypadlo porownanie
BX100 do i815 133. Poza tym, pewnie w trakcie kiedy bede mial nowa plyte, to
pewnie bede zmienial twardy. Wiec jezeli kupie BX to bede musial dokupic
kontroler ATA 100, albo inne tego typu podobne i w koncu wyjdzie mi plyta z
chipsetem BX drozej niz i815.
    SE6 chyba odpada poniewaz w spcyfikacji jest napisane ze obsluguje
Celerony od 566. Pewnie nie ma takiego mnoznika jak moj 400.
    Co do problemow z AGP to wlasnie szukam w internecie informacji na ten
temat i Voodoo 3000
    Prosze o komentarz
Ambrzyk