Re: CDPlayer.ini

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 01:28:05 MET DST

Chemical wrote:

> Cowon Jet-Audio chociażby, jeżeli jesteś ciekawy. A zna ktoś może
> playera do CD, małego, sprawnego, normalnie wyglądającego,
> wyświetlającego elegancko tytuły i przede wszystkim bez zbędnych pierdół
> w stylu zgrywania ścieżek i innych interneto-multimedialnych wynalazków.
> Przejrzałem już ich kilkanaście (i większość korzystała z cdplayer.ini,
> jedyna nazwa jaki mi przychodzi teraz do głowy to Real Jukebox), ale
> niestety wszystkie wyglądały i działały tak, jakby odtwarzanie CD było
> tylko nieznaczącym dodatkiem do ripperów ścieżek.
>
> Chemical

Ja używam Notify CD Player Version 1.51.3
http://www.artech.se/~mlt/software
mały (2 pliki: EXE+INFO) = 300KB, a ma podstawy:
1)CDDB (receive/edit/send) z własnej bazy (Unix lub NTFS format - z tej
samej bazy korzysta u mnie CDCopy) lub CDPLAYER.INI + możliwość definicji
własnych kategorii w CDDB (nie polecam,
ponieważ server i tak nie przyjmuje nowych kategori);
2)Caption info - wyświetla info w pasku każdego (prawie) okna;
3)Skip (przewijanie utworu)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |