Re: CDPlayer.ini

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 19:37:42 MET DST

Robert\\Sneer napisał(a):
> pomysl...
>
> Sorki, trochę niuważnie przeczytałem. A jak takowy znajdziesz to daj
> znać, ok ??
> Tak z ciekawości :-)

Cowon Jet-Audio chociażby, jeżeli jesteś ciekawy. A zna ktoś może
playera do CD, małego, sprawnego, normalnie wyglądającego,
wyświetlającego elegancko tytuły i przede wszystkim bez zbędnych pierdół
w stylu zgrywania ścieżek i innych interneto-multimedialnych wynalazków.
Przejrzałem już ich kilkanaście (i większość korzystała z cdplayer.ini,
jedyna nazwa jaki mi przychodzi teraz do głowy to Real Jukebox), ale
niestety wszystkie wyglądały i działały tak, jakby odtwarzanie CD było
tylko nieznaczącym dodatkiem do ripperów ścieżek.

Chemical