Ciemny obraz w grach uzywajacych Open GL

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 17:49:25 MET DST

Ahoj,

mam problem z moja karta NVIDIA VANTA RIVA TNT2 (moze to glupio brzmi ale
tak jest napisana na pudelku od karty:)))

W niektorych grach (przewaznie tych starszych, jak Quake 2, albo Quake GL)
po ustawieniu ich tak aby wykorzstywaly akcelerator na karcie obraz staje
sie bardzo ciemny, i nie pomaga ustaienie jasnosci na max'a w memu gry.
Natomiast jezeli wylaczy sie sprzetowa osbluge Open GL, obraz jest jasny tak
jak byc powinien.

Nowsze gry, takie jak Need For Speed V dzialaja bez zadnych problemow.

Jako driver'a uzywam najnowszego DETONATOR'a ze strony NVIDIA.

Jezeli ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac, to bardo prosze o
pomoc.
Piszcie na adres scottie_at_irc.pl, bo niestety nieczesto mam mozliwosc
przegladania grup dyskusyjnych.

Pozdrawiam,
Marcin

PS. Jezeli ten temat byl juz wczesniej poruszany to bardzo przepraszam, ale
jak mowilem - nie mam dostepu do sieci i nie moglem sprawdzic czy ktos juz o
tym pisal, czy nie.