Re: Zamykania sie Win98SE

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 17:56:19 MET DST

Kazimierz Jarzabek wrote:
> dotyczy do wszystkich sieciowek/plyt gownych czy sa moze dzialajace ?
> bo jezeli we wszystkich sie wywala to mam problem z glowy - po prostu
> ten typ tak ma :-)

Raczej nie, mam w robocie kilkanascie usieciowionych kompow na Win3.11,
Win95, Win98, Win98SE i wszystkie sie dobrze zamykaja. Procki od 486 DX
50 do Pentium 600EB, chipsety od Intela HX po VIA 133 Pro, sieciowki
przerozne - PCI, ISA, 3Com, Intel - po sieci hula tylko protokol TCP/IP,
nie ma serwera DHCP - każdy z kompow ma IP przypisane na sztywno.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl