Re: Po update firmware'u nagrywarka nie nagrywa mi audio jak należy. - HELP!

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 14:19:51 MET DST

Powróciłem spowrotem do wersji 1.05. Nagrałem zwykłe dane, jest OK, tyle, że
nagrywarka dziwnie się zachowywała. Przypomniałem sobie, że zainstalowałem
jakiś nowszy sterownik do Nero (nie pamiętam dokładnie, co to było),
wywaliłem z systemu wszystko, co miało w nazwie Nero i zainstalowałem
program od nowa. Nagrałem Audio i wszystko jest OK. Szkoda, że najpierw nie
przeinstalowałem programu, a dopiero potem ewentualnie mogłem zmienić na
starszy bios, bo bym wiedział, czy to wina biosu.

--
Dzięki i pozdrawiam, Marcin.
bamber_at_arno.pl