Re: Po update firmware'u nagrywarka nie nagrywa mi audio jak

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 12:04:32 MET DST

Beerman wrote:

> E tam. Skoro dziala a update nie wprowadza zadych istotnych zmian to
> po co? Co innego jesli np. dodaje RAW czy CD-TEXT. Wtedy to inna
> gadka.

Nie wnikam co i gdzie zmieniaja, zawsze jesli juz to jest cos na plus.
Nigdy nie zastanawialem sie czy warto czy nie flashowac, jesli tylko byl
nowy bios to robilem to i nie mialem najmniejszych problemow.

A cdromow i nagrywarek to juz sie troche oflshowalem w zyciu...

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl