Re: stacjonarny odtwarzacz mp3

Autor: Wojtas (wrusikie_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 12:12:39 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> Czy ktoś z Was nie próbował może zrobić sobie stacjonarnego
> odtwarzacza mp3 do wieży? Zastanawiałem się czy zrobienie takiego
> czegoś byłoby opłacalne i w jakich kosztach by się zamknęło. Jeśli
> ktoś widział takie konstrukcje lub robił może podzieli się wrażeniami?

Moje propozycje :
a) jakas plyta VX + P100 + CD-ROM + karta dzwiekowa + dosowy soft.
Problem jak to odpalac bez HDD i/lub FDD (jesli nie chcemy miec
kolejnego blaszaka).
b) cedek + ukladzik na MAS3507 (szczegoly - wpisz w przegladarce MAS3507
:).

Pozdrawiam,

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl