Re: stacjonarny odtwarzacz mp3

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 22:04:04 MET DST

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w artykule
news:7lo6ns8uma4n1aaimrid0p5l4rpjhap3ge_at_4ax.com pisze...
> Czy ktoś z Was nie próbował może zrobić sobie stacjonarnego
> odtwarzacza mp3 do wieży? Zastanawiałem się czy zrobienie takiego
> czegoś byłoby opłacalne i w jakich kosztach by się zamknęło. Jeśli
> ktoś widział takie konstrukcje lub robił może podzieli się wrażeniami?
w oparciu o HDD czy CD? Jesli z HDD, to dochodzi Ci do rozwiazania kilka
problemow techniczno-elektronicznych (m.in. sterowanie HDD) oprocz samego
dekodowania mp3 na dzwiek, a jesli w oparciu o CD, to
sprawa jest juz rozwiazna (jak dla mnie staysfakcjonujaco) bo mozesz
bezproblemowo kupic stacjonarny odtwarzacz DVD/VCD/CDR/CDRW, ktory takze
dekoduje mp3 (do 192 kbps) IMHO taki sprzet oparty na CD jest
wygodniejszy, bo nagrywasz sobie kilka plytek CDRW ze swoimi mp3 i masz
kilkadziesiat godzin muzyki zapewnione. Wszystko sterowane z pilota, z
OSD na TV. I dodatkowo masz DVD :-)
http://www.vddv.com/index.htm
http://www.audioreview.com/reviews/DVD/product_45421.shtml
http://www.raite.com.tw
http://hardware.mp3.com/hardware/individual/home/2383.html
http://www.elta.de (ELTA 8890 - dostepny swego czasu w Makro cash&carry)

--
pzdrw
Abram:  abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm