Odp: i815E vs Asus CUV4X (694X/694Z)

Autor: Marlow (rdydo_at_daniel.pik.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 09:53:22 MET DST

Tak swoja droga czekam na bleda ktory mi posypie BX dzialajacego na FSB 133
(pamiec mi dziala choc to jakis badziew sprzed roku o czasie dostepu 8ns i
wtedy nikt nie widzial PC133), bo niezauwazylem zeby cos zlego sie dzialo
(moze wysypki to wina plyt a nie czipsetu, mam BE6-II). I działa bez
zawiechow dzialając codziennie po kilkanascie godzin, czesto ostrograjac.
Ale trzeba uwazac na karty graficzne przy przetaktowaniu. Nie kazda grafa
AGPx4 dziala przy AGP=89Mhz

Pozdrowienia Rafal