Re: Internet,komputer - non stop

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 01:28:00 MET DST

On Mon, 17 Jul 2000 18:12:23 GMT, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:

>zapewniam Cię że bez trudu na tej grupie możnaby znaleść osobę która nie
>wyłącza nigdy komputera i nonstop siedzi w necie (np. HIS), a po 8
>godzinach snu od razu siada do kompka i spędza przy nim 16 godzin -
>wyłącznie pracując.

8 godzin snu? AŻ TYLE? :)
Jak byłem na etapie ogólniaka to sypiałem po 4-5 godzin, kilka w
szkole, a reszta przy katarynie. I nie miałem jeszcze Inetu!
A jak pierwszy raz zobaczyłem co to MUD (koleś pokazał mi na
polibudzie), to pierwszy raz w życiu zwagarowałem. W szkole nie było
mnie MIESIĄC. I przez ten cały miesiąc siedziałem codziennie od 7:30
do 23:00 grając w MUDa. Potem do domu, trochę przy swoim kompie, kilka
godzin snu i znowu. To była jazda. Gdyby teraz znowu coś mnie tak
wciągnęło jak wtedy MUD, tobym znowu mógł tak dawać czadu.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl