Re: cel366 - podkrecanie

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 00:53:09 MET DST

> jakims cudzie pt. Golden Orb. Moze to pomoze? Innymi slowy - co radzicie?

100 MHz moglo nie zadzialac z powodow od proca niezaleznych (np. pamiec)
z tego co wiem C366 w 98% pojdzie na 100 MHz
u mnie bylo podobnie - na C366_at_550 (100 MHz) poszedl tylko przez chwile
Win95 sie zaladowal, nawet jakis program mi zadzialal , ale jak odpalilem
AutoCAD-a to zwis :-(((
ze swojej strony radze uzywanie np. 83 MHz - u mie wszystko dziala idealnie
o karte TV czy muzyczna sie nie martwie, modem na ISA tez dziala
bez zarzutu, UDMA 66 nie mam a AGP samo sobie dzieli czastotliwosci
jedyna obawa to dyski, ale skoro moj 5 letni Caviar 850 MB dziala na
tej czestotliwosci juz pol roku i nic, to chyba przezyje to kazdy nowy dysk

ZOMO