cel366 - podkrecanie

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 23:13:42 MET DST

Pewnie temat juz walkowany, ale moze ktos bedzie mial mozliwosc mi
odpowiedziec.

Jakie macie doswiadczenia z podkrecaniem Celerona 366? Mam Abita BH6 1.0.
Probowalem go puscic na 100 MHz i nawet nie ruszyl. Na 75 chodzi cudnie, na
83 tez, ale boje sie podlaczyc dysk..... Postaram sie update;owac biosa co
ma mi dac pare nowych czestotliwosci i na nich tez sprawdze (np 97MHz)..
Glowne pytanie - czy jest sens sie z tym uzerac czy podobna cene jaka bede
musial zaplacic za te wszystkie coolery, Peltiery i inne bajery zaplacilbym
po prostu za szybszego proca. Jak na razie z coolerow to mam jakiegos titana
na 3 cm radiatorze - od spodu ma jakis taki kwadrat z silikonu - moze lepiej
przesmarowac pasta? Czy fakt, ze mi nie wystartowal na 100 MHz przekresla
mozliwosc podkrecenia do takiej czestotliwosci? (wolalbym uniknac hybryd
ktore dadza mi na PCI 45 MHz bo mam troche bajerow (karta telewizyjna,
dzwiek), grafika na AGP to tez jakis M64 i modem na ISA'ie. Wszystko to na
zasilaczu 230W wiec kosmiczny Peltier moze sie nie najesc. Slyszalem o
jakims cudzie pt. Golden Orb. Moze to pomoze? Innymi slowy - co radzicie?
Z gory dzieki
Piotr