Re: Gorący SBLive!

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 12:00:36 MET DST

A czy te czujniki nie sa jakos kalibrowane na obsluge konkretnego procesora
? Temperatura obudowy procesora w roznuch technologiach moze byc inna wiec
producent wali do BIOS'u jakis magiczny wspolczynnik (np celeron to razy 5.5
a p2 razy 8) to co ty mierzysz jest tez raczej przez cos mnozone, poza tym
Live! jest dosyc cieply ale 70 stopni to na pewno nie ma (przynajmniej moj)
bo to juz mocno parzy (parzy cie jak dotkniesz ?) jak nie to sprobuj zwyklym
termometrem laboratoryjnym (jak masz) ze skala do 100 stopni i sprawdz czy
ten czujnik pokazuje to samo.

 Piotr Traczykowski
 Ph.D. Student
 Institute of Fundamental Technological Research
 Polish Academy of Sciences