Re: głośna obudowa i zasilacz 250W

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 12:03:49 MET DST

> Mam taki problemik. Otóż posiadam oryginalną obudowę Chieftec. Wydawałoby
> się że jest OK. Jednak sprawa jest męcząca pod jednym względem. Otóż
> zasilacz zaraz po włączeniu jest cichy, ale już po minucie pracy
> (rozkręceniu się) jest głośny nie do wytrzymania. Co może być przyczyną
> takiego stanu rzeczy.

Wentylator.
Rozkręć zasilacz, wymontuj wentylator i go porządnie wyczyść oraz naoliw.

> Dodam jeszcze że
> stwierdziłem z kolegą że obudowa "kopie" Po dotknięciu jej oraz kaloryfera
> zaczyna nieźle dygotać. Jak sądzicie? Co to jest. Czy konieczna jest
wymiana
> zasilacza, a jeżeli tak to w jaki sposób przekonać panów z serwisu że jest
> to denerwujące.

To normalne i nie jest to wina wadliwego zasilacza ani niczego innego.
Jeśli nie posiadasz gniazda zasilania z bolcem uziemiającym to podepnij
obudowe komputera do kaloryfera (ja tak mam). Zastąpi to uziemienie.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\