Odp: DVD-Audio

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 20:44:33 MET DST

> Wydaje mi sie, ze nie powinno byc duzego problemu, bo chyba DVD-Audio
> bedzie zawieralo te same formaty dzwieku, co DVD-Video, wiec co

AFAIK, nie. Słyszałem, że na DVD-Audio ma być zapisywany sygnał o bardzo
"wyśróbowanych" parametrach: bardzo wysokiej częstotliwości próbkowania i
rozdzielczości, a do tego żadnej kompresji. Tak zawyżone parametry powodują,
że na DVD-Audio można zmieścić też tylko 74 minuty zapisu. Moje informacje
nie są jednak sprawdzone, gdzieś kiedyś tak przeczytałem.