Klopoty z instalacja dodatkowego LPT'a na starej karcie I/O

Autor: Kazimierz Jarzabek (kaz_jarz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 18:43:27 MET DST

Potrzebowalem bardzo dodatkowego LPT'a do mojego komputera, kupilem
wiec stara karte I/O (ISA) na gieldzie. Podobno sprawna . . . ale nie
modge jej zaistalowac. Zworkami na karcie wylaczylem wszystkie
urzadzenia oprocz LPT ktory ustawilem jako drugi. Dodalem urzadzenie -
port drukarki - i dupa. Zarezerwowalem wiec wole przerwanie (5) dle
szyny ISA w BIOS'ie i dalej nie dziala.
Bardzo prosze o pomoc - sprawa jest dla mnie bardzo pilna.
Dziekuje i pozdrawiam.

---
Kazimierz
P.S. Wszystko dzieje sie w  Windows 98 SE.