Odp: Co byscie mi polecili?

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 01:15:21 MET DST

> Do twojej konfiguracji to raczej V2 12MB
> Nie polecam V3 poniewaz troche za drogo i ten procek
> troche jest za slaby do tej karty , poza tym nie wiem nawet
> czy mozna kupic wersje V3 na PCI
Stary ale bredzisz!
V3 daje duuuuzo lepsza wydjnosc nie V2 a ponadto trudniej znalesc V3 na AGP
niz na PCI przynajmniej na gieldzie w Wa-wie.Ma to oczywiscie zwiazek z
budowa kart 3dfx'a ktore kozystaja z wlasnej pamieci i wlasciwie nie
odwoluja sie do RAMu komputera. Dlatego jest kolor 16bit i inne obnizajce
wartosc karty rzeczy. Koszt jest i tak maly bo za 450zeta masz karte o 50%
szybsza od V2 a obciazenie CPU fakt wieksze niz w V2 ale 166MMX jest w 100%
wystarczajcy do tej karty.

--
Pozdrawiam