Re: Co byscie mi polecili?

Autor: darios (darios_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 23:07:58 MET DST

Użytkownik "Roman Lewiński" <renrom_at_box43.gnet.pl> w artykule
news:lv5tms4jlvjdn0vokglodfpb9jk9bj6n88_at_4ax.com napisał...
> Witam
>
> Chciałbym poszerzyć możliwości mojego starego sprzęcika o w miare
> plynna grafike 3D
>
> Oto moja konfiguracja:
>
> P166 MMX
> 64 RAM na DIMM-ach
> karta graficzna S3 Virge DX 2MB
>
> chodzi o karte lub sam akcelerator, ale tylko na szynie PCI
>
> Co polecacie?
> Czy dokupic tylko akcelerator, czy wymienic stara karte na karte 3D.
> Jakie karty byscie mi polecili
> --
> [...]

Czesc
Do twojej konfiguracji to raczej V2 12MB
Nie polecam V3 poniewaz troche za drogo i ten procek
troche jest za slaby do tej karty , poza tym nie wiem nawet
czy mozna kupic wersje V3 na PCI
darios