Re: CD-RW

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 20:47:45 MET DST

Quick <jacekst_at_polbox.com> w artykule
news:Remb5.1273$wy2.31967_at_news.tpnet.pl pisze...
> To dziwne bo ja nie mam z tym problemu działa u mnie u
> kumpla który ma 6-cio letni odtważacz płyt kompaktowych.
> I na żadnym z urządzeń nie ma napisu multiread
> zasada jest prosta nośnik musi być możliwie jak naj
> jaśniejszy (jasno zielone lub jasno żółte te drugie są lepsze)
ekhm...a kto produkuje te jasnozielone lub jasnozolte CDRW??? Dotychczas
mialem w reku jedynie te o kolorze powiedzmy stalowym :-) Jasnozolte i
jasnozileone to sa CDR, ale CDRW? Jak masz taka pod reka, to napisz, kto
to produkuje, bo jestem naprawde zainteresowany.

--
pzdrw
Abram:  abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm