Re: CD-RW

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 04:02:17 MET DST

Przemek Kłopocki <klopot_at_panda.bg.univ.gda.pl> w artykule
news:8kik5n$jsd$1_at_korweta.task.gda.pl pisze...
> Czy na CD-RW mozna zgrac plyte Audio i odtwarzac na innych urzadzeniach
> (wieza, zmieniarka samochodowa etc.). Opowiedzi na priva.
audio mozna nagrac, ale odtworzysz tylko na niektorych sprzetach np. na
niedawno sprzedanym moim playerku CD JVC do duzej wiezy :-)). Nowe
discmany Philipsa, ponoc wkrotce takze wieze Thomsona - tez odtwarzaja
CDRW. O zmieniarkach do samochodu grajacych CDRW nie slyszalem, ale
problem lezy jedynie w dostosowaniu = podwyzszeniu pradu lasera tak by
mogl
czytac slabiej odbijajaca promien lasera powierzchnie plyty RW :-) A to
robi sie praktycznie od reki :-) Trwalosc? Wydaje mi sie ze taka sama jak
z podkreconym prockiem :-))))

--
pzdrw
Abram:  abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm