Re: Jak? płytę do CII ? (BX vs ... ??? )

Autor: Radoslaw P. (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 16:11:05 MET DST

Dnia Fri, 14 Jul 2000 09:35:40 GMT, w artykule
<M9Bb5.125$JC2.1310_at_news.tpnet.pl>, "Kilian" <kilian_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

> [...]

Ekspert nic przy niej nie pomoze. Chyba, ze potrafi przeprogramowac
kontroler. :).
Przy instalacji zreszta tez trzeba wykazac sie pewna doza
przenikliwosci, bo Abit tego nie ulatwia.

>????Kurna, nie wiedziałem, że jestem expertem... Mam Abita BE6-2 (HPT366) i
>jakoś nie miałem z nią żadnych problemów. Kontroler HPT działa jak ta lala
>(dysk IBM DTLA307030).

Normalnie dziala bez problemow. Oprocz tego, ze skandalicznie wolno
(ATA-33 sa szybsze). Z ciekawotek: zle wspolpracuje z szufladkami
ATA-66 Adaxa (dyski sie sypia, ale zwyczajnie nie chodza).
Sprobuj na tym kontrolerze zapuscic HDD z badami :)).

Zajrzyj na grupe alt.*.abit - najlepszym rozwiazaniem "problemu HPT"
jest wylaczenie tego badziewia i wlozenie karty z Promise (32 dolary).
Zreszta to samo zaleca Abit :)

>Chyba mi się nie zdarzyło, żeby mi się sprzęt
>powiesił od kiedy mam tą płytę (3 miesiące), a przynajmniej nie pamiętam
>takiego faktu.

Bo plyta zla nie jest (srednia przecietna, choc za droga). Ale z tym
kontrolerem, to prezentuje sie jak Renault z kolkami od Malucha.
Ja swoje oba Abity BE6-II zamienilem na Microstar BX Master i to bylo
najlepsze moje posuniecie w tym miesiacu :).

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/