Odp: Jak? płytę do CII ? (BX vs ... ??? )

Autor: Kilian (kilian_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 11:35:40 MET DST

> Tego Abita tylko i wylacznie gdy jestes expertem w sprawach sprzetowych.
> Inaczej sobie nie poradzisz. Jak duza czesc piszacych na ta grupe.
> (choc moze jestes z tych ktorzy lubia wyzwania?)
> T.

????Kurna, nie wiedziałem, że jestem expertem... Mam Abita BE6-2 (HPT366) i
jakoś nie miałem z nią żadnych problemów. Kontroler HPT działa jak ta lala
(dysk IBM DTLA307030). Chyba mi się nie zdarzyło, żeby mi się sprzęt
powiesił od kiedy mam tą płytę (3 miesiące), a przynajmniej nie pamiętam
takiego faktu.

Pozdrowienia

Kilian