Re: Yanosic ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 12:41:55 MET DST

On Fri, 14 Jul 2000 09:49:29 GMT, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>No właśnie.... różne.
>To tak jak by mówić "produkty AMD są do kitu bo mam do nich różne zarzuty
>ale nie wymienie ich na forum grupy bo to moja prywatna sprawa."
>Wydaje mi się, że jeśli się już o czymś mówi to powinno się mówić to do
>końca.
Tia ... wolalbym nie mowic jak przycina sobie na newsach ... w kazdym
razie przycina ...

>Wysyłkowych również :-)
To ja wiem, ale nie w tym przypadku ... tez kupowalem w 5 sklepach
inetowych i w kazdym przypadku bylo tak jak piszesz. Szybka wymiana na
nowy sprzet, nowa gwarancja, oplata za przesylke itp ... ale nie u
Yanosica ... pewnie po prostu mialem pecha i trafilem na zly dzien u
niego (a moze zle miesiace ?).

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179