Re: Yanosic ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 11:49:29 MET DST

> Rozne ... nie mam po co wymieniac na publicznej liscie, bo to prywatna
> sprawa, ale po prostu na pytanie kolegi czy warto odpowiedzialem ze
> IMHO nie ...

No właśnie.... różne.
To tak jak by mówić "produkty AMD są do kitu bo mam do nich różne zarzuty
ale nie wymienie ich na forum grupy bo to moja prywatna sprawa."
Wydaje mi się, że jeśli się już o czymś mówi to powinno się mówić to do
końca.
Ja tam do Yanosica mam tylko jeden zarzut odnośnie tego cennika.
Jest w nim naprawde sporo błędów które powinno sie z miejsca wypoprawiać.
Jednak jak się ktoś zna na sprzęcie to i tak nie sugeruje się tym co pisze w
opisie
sprzętu z tego cennika.

> Hehe ... jak to pieknie brzmi ... ;)), ale tak to jest w sklepach.

Wysyłkowych również :-)
Kiedyś zaopatrywałem się o Ryszarda Żura który to wysyłał mi sprzęt
przez poczte i było kilka problemów typu padnięte Banshee które zostało
za niewielką dopłatą wymienione na V3 oraz rozwalona paczka za którą
odpowiedzialność pokrył Ryszard zwracając mi pieniądze.
Tak więc nie tylko w zwykłym sklepiej nie wysyłkowym
można liczyć na solidność i gwarancje.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\