Problem z nagrywarka....

Autor: Kaczorek (mpk_at_cuprum.com.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 09:41:49 MET DST

Witam grupowiczow :)
Mam maly problem - kupilem nagrywarke Yamaha CRW8424E (8x4x24x wewnetrzna
IDE), wlozylem ja do kompa, Win'98 rozpoznal wszystko OK, zainstalowalem
dolaczony Nero 5.0, no i probowalem skopiowac plytke. Odczyt OK, natomiast
kiedy przyszlo do zapisu to sie lekko zdziwilem. Predkosc zapisu ustawilem
na 8x, specjalnie do tego celu kupilem plytke Verbatim z czerwonym napisem
"1x-8x" (czyli teoretycznie prawidlowa). Do 3% wszystko w porzadku. Pozniej
dlugo nic, az w koncu program wywala mi blad :" Logical block out of range"
i zawiesza sie. Nie wiem co jest grane. Na plytce jest zapisane drzewko
katalogow i wszystkie pliki z katalogu glownego. Probowalem zmniejszac
predkosc zapisu i ... dalej to samo. Wylaczylem wszystkie rezydenty,
odlaczylem siec i nie pomoglo. Czy ktos wie o co biega? Moze ktos juz
spotkal sie z takim zjawiskiem? Prosze o pomoc. Serdeczne dzieki i
pozdrowienia :)