Odp: soundblaster live -problem

Autor: Jendrek (sokolo_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 09:35:07 MET DST

Prawdopodobnie nie odinstalowałeś do końca oprogramowania do Yamahy (to ona
jest kontrolerem AC 97), sprawdz w dodaj usuń programy , autostarcie oraz
config.sys i autoexec.bat, jeżeli masz W98 możesz też użyć programu msconfig
(najprościej).

Do podłączenia drugiego urządzenia możesz wykorzystać dowolne złącze
analogowe na twojej karcie (TAD, AUXILARY)
a potem uaktywnić je w mixerze (mają ten sam typ sygnału).

Pozdrawiam
Andrzej
sokiolo_at_interia.pl

Użytkownik qs <hendrol_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:396e006a_at_news.vogel.pl...