Odp: Czerwone piksele w notebooku

Autor: arleks (arleks_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 07:32:42 MET DST

    To zależy od serwisu. Ja miałem, wprawdzie w monitorze, wypalony jeden
piksel i wymienili mi cały monitor. Wymienili i to na lepszy model. Ciekawie
skąd oni wzieli te 10 pikseli? Wyobrażasz sobie takie praktyki naprzykład w
serwisach samochodowych? Powiedzmy że w samochodzie na gwarancji zaczyna
schodzić lakier, a oni na to że nie zrobią dopuki nie odpadnie metr
kwadratowy ;-)

Pozdrowienia...

MAKUMBA

Użytkownik Krzysztof Jakubik <krzysztof.jakubik_at_crn.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:lcpb5.1896$wy2.48181_at_news.tpnet.pl...