Odp: Paradox dyskowy

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 18:38:52 MET DST


Ludzie ludzie jak wy się dajecie rżnąć (niektórzy)

Dwie sprawy:
- oddając dowolny sprzęt do serwisu otrzymać powinieneś papier - zabierając
dysk z serwisu na owym papierze jest ślad o tym co serwis o wspomnianym
wydarzeniu myśli
- płacąc za nieuzasadnioną reklamację (płacenie jest jak najbardziej
zrozumiałe jeżeli reklamacja jest bezzasadna) otrzymujesz dowód dokonania
zapłaty - Faktura lub paragon

Jeżeli powstaje spór
- zapłaciłeś bo oni twierdzili że dysk jest OK a ty masz odmienne zdanie i
nie potraficie się dogadać -
to masz z czym udać się do ...
PIH (Państwowa Inspekcja Handlowa)
Jakiś sąd konsumencki

Dosyć trudno podawać mi konkretne instytucje bo moi klienci NIGDY mnie po
sądach nie ciągają

Pozdrawiam

Użytkownik Jacek Szeptuch <jac0l_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8kkhnk$4vh$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
>
> Witam
> Mam dysk WDC WD64AA, na dysku pojawiło się kilka bad block'ów,
> nie dawał się formatować, nie dawało się też na nim pracować.
> W servisie naprawili go jakimś programikiem i stwierdzili że jest
> wszystko dobrze. Rzeczywiście wszystko było ok. Po dwóch dniach
> znowu to samo. Jeszcze raz zawiozłem dysk do servisu tamci dalej twierdzą
> że IY(our)HO ten dysk jest w 100% sprawny. (znowu jak za pierwszym razem
> zażyczyli sobie 20PLN za nieuzasadnione oddanie sprzętu do serwisu).
> Włożyłem dysk do innego komputera - do swojego (wczesniej był u mojej
kobiety)
> i po dwóch dniach dalej dostaję takie informacje przy próbie zapisu:
>
> hdb: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
> hdb: read_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=162509,
sector=162446
> end_request: I/O error, dev 03:41 (hdb)
>
> Poradzcie co z tym złomem zrobić ???
> Dodam jeszcze ze dysk wiesza mi komputer który już nie pamiętam kiedy się
> zawiesił (o ile wogule).
> Dysk jest na gwarancji, i jest walnięty na 100%. Ale jak udowodnić to
ludziom
> z servisu, kiedy oni uważają że aby stwierdzić programowo że dysk jest
walnięty
> to musiał bym posiadać firmowe programy do testowania tego modelu HD.
>
> Dzięki.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:21:36 MET DST