Odp: Paradox dyskowy

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 22:30:25 MET DST

> Witam
> Mam dysk WDC WD64AA, na dysku pojawiło się kilka bad block'ów,
> nie dawał się formatować, nie dawało się też na nim pracować.
> W servisie naprawili go jakimś programikiem i stwierdzili że jest

Poniewaz ewidentnie traktuja Cie ja wala to:

- wez induktor najlepiej 4000V,
- podlacz w dowolne dwa miejsca na plytce dysku,
- zakrec korba kilka razy,
- zawiez do serwisu.

Jak go "ozywia" to mozesz przyznac nobla...

Takie zachowanie jest prowokacja do "dobijania"
sprzetu przed oddaniem do serwisu, sami sa sobie
barany winni.

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów