Odp: Jak zainstalować pliki z rozszerzeniem *.bin?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 18:14:34 MET DST

Trzeba mieć jeszcze cośtam.exe, które czyta z tego bina. :)
W przyszłości wystarczy ciągnąć z inetu tylko biny. :)
W binie jest zapisane to, co istotne (i co się zmienia)
ale nie ma tego, co te zmiany ładuje. :)
Przed załadowaniem nowego BIOSu **koniecznie**
zapisz na dyskietce stary. :) W prociwpołożnym
możesz mieć problemy. :) Jeśli komp po upgradzie
nie ruszy i będziesz miał starego BIOSa -- po krzywu
zdowngradujesz i będzie kul. :) Ale jak nie będziesz miał tego
starego -- może byc ciężko. :) Ja po upgradzie (którymśtam)
miałem kłopoty. :) Na szczęście starego BIOSa zapisałem,
ale na nieszczęście (raczej małe) nie mam w kompie dyskietki 3.5". :):)
A tylko to coś poszło po -- nie do końca pomyślnym -- upgradzie. :)
Kolejne up-, down- i znowu upgrady wpędziły mnie w przekonanie
takie, że wina nie do końca leżąła po mojej str. :)
LC.