Odp: Seagate 13 GB - czy warto?

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 14:32:44 MET DST

Tanieja i rosna w objetosc. jak potrzebujesz, bierz, jak nie to poczekaj...
za rok bedziesz mial dwa za te same pieniadze ;) gwarancja do czegos tam
zobowiazuje no nie? fakt za informacje stracone bezpowrotnie zwrotu nie
dostaniesz... backup... Mam S. Barracude i chodzi :)
Mariusz

Użytkownik sofu <sofu_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kjt7r$snn$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...