Re: Seagate 13 GB - czy warto?

Autor: Marek Ambroziak (enter1_at_obywatel.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 11:51:17 MET DST

> Ostatnio przez telefon rozmawialem z Panienka z (innej) firmy
komputerowaj,
> ktora oferowala dyski Seagate twierdzac "autorytatywnie", ze sa jednymi z
> najlepszych na swiecie (jezeli nie najlepsze).
> Na moje pytanie o dyski Fujtsu odpowiedzala grzecznie (cos w tym rodzaju),
> ze jest to badziew, jaki swiat nie widzial i oni zrazeni ich awaryjnoscia,
> juz nimi nie handluja. Wszystko to dowodzi, ze co czlowiek, to opinia
> (doszedlem do wniosku, ze ona tak po prostu szczerze myslala).

Ta panienka opowiada bajki, jezeli nie musisz to nie kupuj dysku
wolnoobrotowego - abstachuje tu od marki (Seagate), lepiej kupic mniejszy a
o 7200 lub wiecej rpm. Tak na marginesie najlepsze sa IBM i Fujitsu. Dyski
tych producentow sa szybkie, ciche i nie grzeja sie, taki seagate baracuda
potrafi sie rozgrzac do ponad 50 stopni, jest taki goracy ze az parzy w
palce.