Re: Linux dla Windows

Autor: Marek Dankowski (portfolio_at_atari.org)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 11:45:34 MET DST

Tomasz Stafinski napisał(a):

> Marek Dankowski <portfolio_at_atari.org> wklepał:
> [...]
>
> Co Ty, za przeproszeniem, bredzisz? Jaka "duża" dystrybucja nie uruchomi
> się na laptopie? Nieraz instalowałem slacka/redhata/mdk na laptopie
> i nie miałem problemów.

Miałem na myśli tryb graficzny. A "bredze" o tym, ze zaden ze znanych mi
Linuxowych gigantow nie dodaje do dystrybucji xserwerow dedykowanych dla
wyswietlacza natebook-ow. Jak zauwazyles czesto wystarczy aby
wyswietlacz pozornie o tych samych parametrach, tylko innej firmy, juz
nie wystartuje na xserwerze dedykowanym innemu.
Aby nie byc goloslownym, oraz zeby znow nie byc podejrzewanym o
"bredzenie" polecam lekture:
http://www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/
gdzie samego ThingPad-a znajdziesz Pan ok 110 serwerow dedykowanych.
Pozdrawiam. Marek

--
Marek Dankowski.
portfolio_at_atari.org