Re: Spis

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 11:38:34 MET DST

Mariusz wrote:

> Prosze, powiedzcie mi jak moge zrobic plik tekstowy z zawartosci katalogu.
> Mam katalogi z kilkudziesiecioma tytulami i potrzebuje to wydrukowac, a
> przepisywac to ...no sami wiecie...
> Z gory dziekuje, Mariusz.

Pod dosem - to już inni Ci opisali.

Lepsze wyjście to plugin do Windows Commandera. Konfiguruje się jak
kompresor, tylko, że pakuje same dane o plikach i katalogach (łącznie z
rozmiarem i datami). Co ciekawe, WC z tym pluginem traktuje taki pliczek
tekstowy tak, jak inne archiwa - czyli możesz poruszać sie po strukturze
katalogów, sortować, wyszukiwać itd jak by to były prawdziwe katalogi i
pliki. Pliczek ten w podglądzie wygląda tak:

C:\WINDOWS\
SYSTEM\ 0 1999.9.24 14:37.4
SVRAPI.DLL 32768 1998.8.14 4:12.16
OEMINFO.INI 341 1999.10.22 11:13.30
WSOCK32.DLL 40960 1999.9.24 14:54.40
CFGWIZ.DLL 2544 1999.9.24 14:54.56
CFGWIZ32.EXE 65536 1998.8.14 4:10.32

Jak chcesz to odwieć stronę domową wc http://www.ghisler.com/ albo pisz
na priva.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl