Re: jaki procek do P3B-F?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 00:25:56 MET DST

Jednostka bratpit_at_mkr.net.pl (Piotr Sawicki) nastukała w
<396B4A40.BA0A9D44_at_mkr.net.pl>:

>Hi!
>
>Chcialbym kupic procesor P3 600MHz lub szybszy. Ktora wersja tego
>procesora pasuej do plyty P3B-F, 100MHz czy 133 MHz?

Do tej płyty najlepsza jest wersja P3600E (100 MHz FSB), Slot1. Powodem
tego jest fakt, że przy FSB 133MHz chipset BX pracuje na krańcu swoich
możliwości. Poza tym, nie każda karta graficzna zaakceptuje częstotliwość
magistrali 89MHz.

>Ktory procesor P3 powyzej 600MHz najlepiej sie podkreca? TIA.

Najlepiej podkręca się właśnie zarekomendowana przeze mnie wersja. Powód
prozaiczny: technologia produkcji, "ustawiona" na ok. 750 MHz. Najwięcej
procesorów produkowanych na linii będzie pracować bezproblemowo przy tej
częstotliwości, szybszych i wolniejszych będzie coraz mniej w miarę
oddalalnia się od środka...

--
        Pozdrowienia, Zen0n
Graffiti: 'Ale mam pociag! Kolejarz'