Re: Co to moze byc

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 00:25:59 MET DST

Jednostka kendzier_at_go2.pl (Kendzier) nastukała w
<396AD725.DB980DA3_at_go2.pl>:

>Mam problem z Outlookiem, nie chce wysylac poczty z zalacznikiem. Na
>pewno nie mam Happy99, sprawdzilem. Czy sa jeszcze inne wirusy ktore
>dzialaja w podobny sposob co Happy99, jezeli tak to jak je rozpoznac i
>sie ich pozbyc?

Odsyłam do archiwum news:pl.comp.mail .
Nie sądzę, aby tego rodzaju błędy powodował wirus, poza tym nie napisałeś,
czy Outlook pozwala tworzyć wiadomości z załącznikiem, czy też może po
prostu nie przyjmuje ich Twój serwer pocztowy...

FUT Warning.

--
    Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Justyna jest madrzejsza od