Re: Trzeszczący Live

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 16:10:22 MET DST

Grzegorz Kowalewski wrote:
>"NIE CHCE WIDZEC NA OCZY CHIPSETU VIA , PROCESORA AMD I CIRIX NIECH ZYJE TYLKO
>INTEL"
>Niech to zdanie bedzie przestroga dla osob zamierzajacych zakup plyty i
>procesora. Wczesnie czy pozniej napotkaja na wielkie problemy.

to zdanie jest bardzo mądre, pozwoliło mi kiedyś kupić doskonały procesor
Cyrix za bardzo małe pieniądze i używać go przez dwa lata, pozwoliło mi
kupić bardzo tanio AMD K6-2 500 i prawdopodobnie za rok pozwoli
mi kupić bardzo tanio Athlona
a wiesz co mnie wkurza? że nie panuje taka sama opinia o Voodoo3,
AVerMedii i Fujitsu, bo zawsze to by trochę pieniędzy się
zaoszczędziło
nie wiem co kupię w najbliższym czasie, ale postaram się przed kupnem
poinformować wszystkich, że ten akurat produkt jest do niczego, powoduje
bezpłodność i szkodzi na włosy...