problemy z karta graficzna Riva 4 MB

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 10:15:15 MET DST

Witajcie.
Mam problem z karta graficzna. Ostatnio przeinstalowywalem Windowsa. Po
re-instalacji wzialem
sie za karte graficzna. Posiadam Rive 4 MB (pierwsza edycja) na AGP.
Wskazalem sterowniki karcie i zgodnie z zaleceniem przeresetowalem kompa.
Wyskoczyl mi czarny ekran i nic.
Zresetowalem kompa. Tym razem wszedl mi do Windowsa ,ale moge pracowac tylko
w 640 x480 przy 16 kolorach!
Dodam jeszcze ,ze zmienialem plyte glowna i wczesniej takich klopotow nie
mialem. Plyta i karta wspolpracuja napewno ze soba ,bo jakis czas temu
instalowywalem Windowsa i karte (juz po wymianie plyty) Udalo mi sie to
jakos skonfigurowac. Tylko nie wiem jak do tego doszlo. Kombinowalem z 6
sterownikami do tej karty. Teraz problem wrocil na nowo.
Podam na wszelki wypadek konfiguracje mojego kompa.
AMD 300 Mhz
64 Ram
Plyta DFI
Karta Riva 4 MB na AGP
Bardzo bym prosil o pomoc. Jezeli ktos sie z czyms takim spotkal ,to
prosilbym o maila. Najlepiej na priva.

--
pozdrowienia
MarkX