Re: Błedy rejestru Win9x -

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 09:48:23 MET DST

Tadeusz Betlej wrote:

> Witam!
>
> Sprawa troche nietypowa bo w zasadzie nie spotkałem sie z takimi problemami
> na innych PC. Mam stary komputer 486DX4 z HDD Segate 2,1GB i Windows 95.
> Bardzo często wystepuje komunikat typu " błąd rejestru systemowego W9x ".
> Fachowcy z CHIP sugerują problemy z HDD. Testowałem go różnymi programami i
> nic nie wykryły. Jak rozwiązać ten problem, czyli jednoznacznie określić
> przyczynę błędu?

Szybciej pamięć albo przegrzewający się procesor (to zabytek, więc może
po prostu cooler na procku padł). Podobny komunikat też występuje przy
podkręceniu magistrali, kiedy dysk, procesor albo pamięć nie wyrabia

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl