Re: Stara stacja dysków

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_pld.org.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 21:59:23 MET DST

W dniu Sat, 01 Jul 2000 20:07:13 GMT,
przez Włodek Wojtiuk zostało popełnione co następuje:
[..]

> ma być zwarte 9-0 stacja w kablu bez przeplotu bo z opisu wynikaże taki
> masz
Czyli że mam to podłączyć przed przeplot? Próbowałem podłączyć to do
normalnego kabla z dwoma wyjściami na małego floppa za przeplotem, ale
niestety nie działało (chyba że dos 7.1 nie działa na 286? - w takim
razie zna ktoś jakiegoś dos-a który na tym pójdzie? - chodzi mi
oczywiście o coś free, bo nie mam teraz nigdzie 6.x ani nic
starszego...)

> Proponuje metodę prób i błędów, czasem efekt daje brak zworek (dziwne ale
> prawdziwe)
Hm.. O ile dobrze pamiętam to też przetestowałem, razem z wszystkimi
kombinacjami na jedną zworkę. I niestety nic z tego :/ Ale jeszcze jutro
sprawdzę

--
>      The Undefined       |    A świstak siedzi, i zawija je w te sreberka   <
>   undefine_at_pld.org.pl    |                     (Reklama)                    <
..