Odp: Materiał do "Nie do wiary"

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 12:23:39 MET DST

A moze, to nasienie tego czytnika?
Ma "cieczke" i probuje pokryc nasieniem plyty, liczac na to, ze ktos wsadzi
je do innego czytnika.
W ten sposob, mozna by je probowac rozmnazac.
Te paprochy to moze kawalki jakiegos startego tworzywa.
Rozkrec gada i zobacz czego mu ubywa.
A propos LG!
Mialem tylko raz mala przygode z moim LG X 48. Tuz po kupieniu
i probnym podlaczeniu pod klaki, nacisnalem podczas wirowania na przycisk,
zdaje sie stop. Strasznie mu sie to nie spodobalo i przejechal czyms
strasznie po plycie (na szczescie bez wiekszej wartosci dla mnie) rysujac
ja. Odglosy byly podobne do jakiegos miksera starej daty. Myslalem, ze
przejechal soczewkami lasera i czytnik bedzie uszkodzony, ale nic podobnego.
Chodzi jakl burza i nie mam z nim zadnych klopotow. Plyty sie oczywiscie
czasami nieco grzeja i slychac start odrzutowca podczas pelnych obrotow, po
za tym nic zlego z LG X 48 sie nie dzieje.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl