Re: Celeron 466@MAX

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 12:53:36 MET DST

Tak eksperyment to moje drugie imię :-)))
Ja osobiście preferuje chłodzenie wodą. U mnie wygląda to tak: celek 333
 PPGA ) puszczony na 515 ( 103x5 ) napięcie zasilania 2,2 V.Chłodzone to
wodą (waterblock zrobiony przezemnie z radiatora pod procek Socket 7/370) i
temperatura utrzymuje sie w granicach 20C. Do tego nagrzewnica od Opla Corsy
i wszystko śmiga bez zwisów i problemów. W obudowie panuje cisza i spokój ,
nic się nie gotuje ani nie wyje.
Nie mogę się doczekać aż dorwe w swoje ręce jakiegoś Durona (mam jeszcze
peltiera 72 waty) 1 GHz chyba mnie zadowoli :-))
Pozdro
Dexter