Odp: Laptop.

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 11:40:18 MET DST

Ad 3
Dysk twardy 2.5" to jest takie urządzenie które można wsadzić do komp.
stacjonarnego i do każdego Laptopa. Są dużo droższe (i potrzebna jest
specjana przejściówka) więc rzadko do stacjonarnych się go wkłada.

Co się tyczy składania to raczej głupi pomysł - pewne części osiągalne są
tylko w autoryzowanych serwisach a te sprzedają je doliczając do ich ceny
usługę (dość słoną)

pozdrawiam

Użytkownik Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LRpa5.39395$Qw1.920988_at_news.tpnet.pl...